Pozycjonowanie

Oprócz popularnych form reklamy w internecie dla naszej strony takich jak mailing czy reklama banerowa ważnym elementem, który znacznie zwiększa prestiż i oglądalność strony jest proces pozycjonowania strony. .

Więcej...

Optymalizacja

Optymalizacja strony jest procesem, dzięki, któremu możemy ułatwić indeksację naszego serwisu w wyszukiwarce robotom. Proces optymalizacji polega na odpowiednim przystosowaniu strony do wymogów wyszukiwarki.

Więcej...

Słowa kluczowe

Słowa kluczowe, na które chcemy pozycjonować naszą stronę powinniśmy dobierać z rozwagą i brać poprawkę na to czy aby nie są one za trudne (wtedy możemy także skorzystać z pozycjonowania na frazy regionalne, które z założenia powinny być dużo prostsze niż frazy „globalne”. Przykładowa fraza regionalna to np.: zakład fryzjerski Warszawa) lub czy w ogóle jest sens pozycjonować serwis na te słowa. Często jest także, że przed analizą danego słowa kluczowego zaczynamy już zdobywać linki pozycjonujące, nie zwracając uwagi na to czy dane słowo kluczowe jest w ogóle wyszukiwane w wyszukiwarce.

Aby przeanalizować wybrane słowa kluczowe potrzebne nam będą odpowiednie narzędzia SEO lub pomocne skrypty. Jednym z nich jest Narzędzie AdWords propozycji i słów kluczowych od Google, dzięki któremu sprawdzimy pokrewne do naszego słowa kluczowe oraz w pewny sposób sprawdzimy jak często w miesiącu dana fraza jest wyszukiwana w wyszukiwarce. Warto się tym wszystkim zająć na spokojni i zagłębić aby później całość procentowała.

Pamiętajmy również o prawidłowym zagęszczeniu fraz kluczowych na naszej stronie internetowej. Jednak nie upychajmy ich na siłę, ale tak, aby wyglądały ona na naturalnie umieszczone. Warto je także jakoś uwydatnić, aby wskazać, że są odpowiednio „ważne”. Możemy w tym przypadku zastosować tagi nagłówków bądź pogrubienia, czy nawet kolorowania ważnych słów kluczowych. Nie przesadzajmy jednak z ilością takich uwydatnień bo to nie będzie dobrze odbierane przez roboty wyszukiwarki.