Pozycjonowanie

Oprócz popularnych form reklamy w internecie dla naszej strony takich jak mailing czy reklama banerowa ważnym elementem, który znacznie zwiększa prestiż i oglądalność strony jest proces pozycjonowania strony. .

Więcej...

Optymalizacja

Optymalizacja strony jest procesem, dzięki, któremu możemy ułatwić indeksację naszego serwisu w wyszukiwarce robotom. Proces optymalizacji polega na odpowiednim przystosowaniu strony do wymogów wyszukiwarki.

Więcej...

Inne formy reklamy

Czasy, kiedy reklamowaliśmy usługi naszej firmy w gazetach czy na ulotkach powoli mijają bezpowrotnie. Dziś taka reklama jest po prostu nie skuteczna, dlatego, że internet zaczyna wypierać z rynku wszelkie inne, dawniej powszechne, formy marketingu czy reklamy. W czasie, kiedy do internetu dostęp ma prawie każdy, z każdego miejsca na ziemi, bez względu na wiek reklama w sieci staje się opcją, która przynosi największe zyski i dostarcza o wiele więcej klientów.

Jeśli prowadzimy własną firmę czy choćby nawet nie wielką działalność powinniśmy zadbać o to, aby nasza strona firmowa mogła nadążyć za konkurencja. Skuteczne formy reklamy i promocji – jest ich wiele, nie zawsze jednak wiemy jak z nich skorzystać. Niejako podpowiemy Ci na naszej stronie o kilku kwestiach reklamy strony. Przede wszystkim skupimy się na pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach, bo to właśnie wyszukiwarki są źródłem największego ruchu kierowanego na strony internetowe

Polecamy również zainteresować się swoim kontem na portalach społecznościowych. Portale społecznościowe to dziś chyba najbardziej popularne serwisy w całym internecie. Facebook, Twitter – na tych portalach dziennie przesiadują miliony ludzi z całego świata dzieląc się ze sobą informacjami i opiniami.

Prowadząc stronę internetową warto, więc zainteresować się tym zjawiskiem i stworzyć na tych najbardziej popularnych serwisach swoje konto firmowe – wizytówkę swojej strony. Dzięki temu Twoi użytkownicy mogą obserwować Twój profil społecznościowy, na którym możemy na przykład umieszcza wpisy o konkursach czy promocjach, (jeśli prowadzimy sklep internetowy).

Przykładowo taki Facebook bardzo zbliża i wzmacnia relację z klientami. Dlatego że mają oni dostęp do tablicy Twojej strony, na której mogą pisać swoje komentarze i wyrażać opinie. Gdy na przykład prowadzimy sklep ciężko jest stworzyć miejsce na pozytywne opinie o nim.Facebook umożliwia to, dzięki czemu zadowoleni klienci Twojego sklepu będą mogli także polecać go swoim znajomym, a ich znajomi kolejnym znajomym. Dzięki temu stworzenie profilu na Facebooku dać może wręcz nieograniczone możliwości dotarcia do szerokiej grupy klientów.

Dodatkowo portale społecznościowe potrafią zapewnić znakomite źródło odwiedzin i ruchu na stronie, jeśli na przykład posiadamy konto na Twitterze, które obserwuje duża grupa ludzi.